Un plat ben senzill de fer i d'aprofitament post-calçotades...
Ingredients (2 persones):
3 ous
un raig de llet
calçots escalivats que hagi sobrat
salsa de calçots que hagi sobrat
En una paella amb oli , saltem els calçots ja nets de la camisa. A part, batrem els ous amb una mica de llet, sal i una cullerada de salvitjada per cap o la que ens quedi. Ara, simplement, es tracta de fer una truita...Aboquem els ous batuts i la salvitjada als calçots, quan sigui quallat d'una banda, girem la truita amb l'ajut del plat, la deixem quatllar de l'altra banda i a menjar!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada